Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky provozování privátního bezkontaktního wellness společnosti Wellness 963 s.r.o.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PROVOZOVÁNÍ PRIVÁTNÍHO BEZKONTAKTNÍHO WELLNESS společnosti Wellness 963 s.r.o., IČO: 22136517, sídlem Polní 963, Orlová Lutyně, 735 14 (dále jen „VOP“)

I.- Předmět úpravy

Těmito VOP se řídí vztahy smluvních stran ze Smlouvy o krátkodobém podnájmu privátního bezkontaktního wellness společnosti Wellness 963 s.r.o., IČO: 22136517, sídlem Polní 963, Orlová Lutyně, 735 14 (dále jen „SMLOUVA“), nacházející se v prostorách 3.NP bloku B budovy na adrese Polní 963, Orlová Lutyně, 735 14, uzavřené mezi výše uvedenou společností (dále jen „PROVOZOVATEL“) a fyzickou osobou, která na základě Smlouvy získá právo privátně využívat regenerační a rekondiční prostory Provozovatele po sjednanou dobu (dále jen „Klient“). Tyto VOP jsou nedílnou součástí Smlouvy.

 

Smlouva se uzavírá elektronicky na internetových stránkách Provozovatele https://www.polni963.cz/wellness (dále jen „WEB PROVOZOVATELE“ – zde jsou rovněž umístěny tyto VOP), přičemž jednou z podmínek uzavření smlouvy je souhlas Klienta s tím, že vztahy smluvních stran se řídí těmito VOP.

 

Smlouva je uzavřena úhradou ceny Klientem (výhradně způsobem uvedeným na WEBu Provozovatele) a obdržením kódu pro vstup do Prostor. Postup Klienta potřebný k uzavření Smlouvy je upraven rovněž těmito VOP (viz níže).

 

II.- Uzavření Smlouvy o krátkodobém podnájmu privátního bezkontaktního wellness

Klient pečlivě prostuduje veškeré informace uvedené na WEBu Provozovatele za účelem zjištění možnosti využití Prostoru, která mu vyhovuje, a podmínek tohoto využití/podnájmu. Klient se rovněž důkladně seznámí se základními dokumenty umístěnými na WEBu Provozovatele (VOP, Zásady ochrany osobních údajů, Provozní řád a další), protože jednou z podmínek uzavření smlouvy je souhlas s těmito Dokumenty, jejich obsahem a podřízení se povinnostem zde uvedeným. Současně se Klient seznámí se svými právy v rámci tohoto smluvního vztahu.

 

Předmětem smlouvy je podnájem/užívání prostoru a jeho vybavení Klientem a jeho spoluuživateli, bez dalších osob, bez obsluhy a dalších služeb.

 

Na WEBu Provozovatele se nachází online rezervační formulář, ve kterém si Klient zvolí požadovaný termín a pokračuje dle instrukcí na webu k platbě. V posledním kroku objednávky je nutné se seznámit s VOP a Zásadami ochrany osobních údajů (dle instrukcí na webu) a vyjádřit s nimi souhlas.

 

Po úspěšném odeslání objednávky a souhlasu bude Klient přesměrován na platební bránu, kde provede platbu dle instrukcí za zakoupenou službu (úhradu podnájemného). Po úspěšném zaplacení obdrží Klient e-mailem potvrzení a další instrukce k využití služby. V příloze e-mailu bude rovněž zaslán daňový doklad (faktura).

 

Platbu za podnájem Prostoru lze provést pouze platební kartou online dle instrukcí na webu a platební brány. Ceny jsou vždy uvedeny v rezervačním formuláři.

 

Po úspěšné úhradě ceny obdrží Klient na telefonní číslo zadané při uzavírání smlouvy: (a) SMS s kódem pro vstup do Prostor a (b) datum a čas přístupnosti Prostoru pro něj a případné spoluuživatele.

 

Klient je povinen dostavit se do prostor nejdříve 10 minut před započetím času přístupnosti prostoru a vstoupit zadáním kódu z obdržené SMS na číselném terminálu.

 

Klient a jeho spoluužívající osoby budou Prostoru využívat v souladu s VOP a Provozním řádem a nejpozději do skončení sjednané doby trvání podnájmu Prostoru tento prostor opustí a řádně za sebou uzavřou dveře. Klient je v případě pozdního vyklizení a opuštění Prostor (tj. prodlení) povinen uhradit smluvní pokutu ve výši jedné hodiny pronájmu za každou započatou hodinu prodlení, nezávisle na případném nároku na náhradu škody způsobené na Prostorách Klientem.

 

III.- Popis služby – Kvalita plnění ze strany Provozovatele – Reklamace

Popis služby: Jedná se o privátní bezkontaktní wellness vybavený kombinovanou saunou (suchou, finskou, bio a infra), vířivkou, sprchou, ochlazovacím vědrem, sudem a relaxační zónou s lehátky a vodní postelí. Celý prostor a jeho vybavení slouží k privátní relaxaci.

 

Prostor je vždy před pobytem každého Klienta řádně uklizen, dezinfikován a je doplněn spotřební materiál, tj. toaletní papír, mýdlo na umyvadle, čisté ručníky/osušky, prostěradla a další.

 

Klient je v případě nespokojenosti s využitím Prostoru (pokud toto neodpovídalo informacím na WEBu Provozovatele či VOP) oprávněn sdělit Provozovateli (reklamace) svůj požadavek na řešení. Provozovatel je povinen na stížnost reagovat do 3 dnů v případě jednoduše řešitelných stížností, nebo do 30 dnů v případě složitějších reklamací vyžadujících delší dobu k vyřízení. Řešením reklamace může být zamítnutí, sleva z ceny, vrácení ceny nebo nabídnutí náhradního termínu – toto rozhodnutí sdělí Provozovatel Klientovi písemně s odůvodněním.

 

Pokud Klient shledá úroveň úklidu a hygieny nedostatečnou, je povinen: (a) pořídit fotodokumentaci, (b) zaslat e-mail na adresu uvedenou na konci těchto VOP (Kontaktní údaje poskytovatele) s uvedenými nedostatky a (c) Prostor neprodleně opustit.

 

Technické vady (nefunkčnost zařízení) nahlásí Klient Provozovateli stejným způsobem (foto, e-mail) bezprostředně po opuštění Prostoru, nejpozději po skončení pobytu.

 

Pokud Klient neoznámí zjištěné vady způsobem a včas, jak je uvedeno výše, nebude mít nárok na uplatnění práv z odpovědnosti Provozovatele za vady, včetně případného vrácení peněz nebo poskytnutí náhradního termínu.

 

Provozovatel neodpovídá za vady způsobené nesprávným používáním zařízení ze strany Klienta nebo jeho spoluuživatelů.

IV.- Odstoupení od Smlouvy a související otázky

 

Provozovatel není oprávněn odstoupit od smlouvy po přijetí úhrady – výjimkou je:

 

pokud zjistí, že klient v minulosti způsobil v prostorách škodu nebo nedodržel podmínky Provozního řádu a těchto VOP;

pokud vznikne situace, která znemožňuje řádné užívání prostoru ve sjednaném termínu. V takovém případě se zástupce Provozovatele neprodleně spojí s klientem a dohodne s ním náhradní termín nebo vrácení uhrazené částky (z těchto možností si klient zvolí).

 

Klient je oprávněn odstoupit od smlouvy pouze v případě, že se mu z důvodu na straně Provozovatele nepodařilo vstoupit do prostor (např. s pomocí obdržené SMS se vstupním kódem).

 

Odstoupení je sdělováno e-mailem:

 

klient kontaktuje poskytovatele na e-mailovou adresu uvedenou v kontaktech níže (na konci VOP);

poskytovatel kontaktuje klienta na e-mailovou adresu zadanou do systému klientem.

 

Pokud klient nevyužil objednaný a uhrazený čas v prostoru (dle uzavřené smlouvy) a na jeho straně neexistuje důvod pro odstoupení, Provozovatel není povinen úhradu vrátit. Výjimkou je situace, kdy klient požádá o zrušení objednaného termínu nejpozději 24 hodin předem a požádá o náhradní termín. V tomto případě poskytovatel nabídne dle možností nový termín, případně poskytne slevový poukaz pro objednání nového termínu bez nutnosti platby. Instrukce a potvrzení o nároku na náhradní termín klient obdrží e-mailem.

 

V případě prokazatelného pochybení ze strany Provozovatele, zejména při nedodržení standardu nebo nabízených služeb, má klient nárok na nový vstup zdarma.

 

V.- Další pravidla užívání Prostoru

 

Prostor je privátním bezkontaktním wellness, tzv. zónou klidu, kde nejsou povoleny aktivity s vyšší hladinou hluku, jako například společenské akce.

 

Klient se zavazuje svým chováním předcházet možným škodám (včetně škod na zdraví) a bere na sebe odpovědnost i za své spoluuživatele, které v tomto směru poučí, včetně případných škod způsobených těmito osobami během smluveného času užívání.

 

V případě nočního pronájmu je Provozovatel oprávněn požadovat vratnou kauci ve výši 2000 Kč na osobu. V případě poškození vybavení prostoru, zejména pokud dojde ke kouření uvnitř, je Provozovatel oprávněn ponechat si celou kauci na úhradu vzniklé škody.

 

S ohledem na charakter provozu privátního bezkontaktního wellness Provozovatel neodpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věcí či cenností vnesených či odložených klientem nebo jeho spoluuživateli.

 

Maximální počet uživatelů prostoru je 4 osoby (včetně klienta). Plánuje-li klient navštívit prostor s více než 4 osobami, musí předem požádat Provozovatele o individuální posouzení, a to telefonicky nebo e-mailem ještě před provedením objednávky.

 

Pokud klient nebo některý ze spoluuživatelů poruší podmínky užívání prostoru, je Provozovatel oprávněn do prostoru vstoupit a podnájem okamžitě ukončit (a tím odstoupit od smlouvy). Klient je v takovém případě povinen prostor neprodleně opustit (včetně spoluuživatelů – klient je povinen tyto osoby předem poučit o těchto pravidlech).

 

Ve vířivce je zakázáno konzumovat potraviny a pochutiny z důvodu možné závady systému.

 

V celém prostoru je zakázáno kouření a užívání omamných či návykových látek.

 

Vybavení prostoru zahrnuje:

 

vířivou vanu

kombinovanou saunu

vodní postel, polštáře, ručníky

větrák

ledničku

odvlhčovač

sprchový set

skříň

koupelnovou skříňku, umyvadlo, baterii

toaletu

chytrý zámek a klávesnici

rozvaděč

termostat

vchodové dveře

VI.- Řešení spotřebitelských sporů

 

Klient je spotřebitelem. V případě sporu ze smlouvy uzavřené s Provozovatelem může klient využít mimosoudní řešení prostřednictvím České obchodní inspekce (coi.cz), která je v tomto případě oprávněným subjektem. Toto řízení je pro spotřebitele zdarma a je upraveno zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

Klient může také využít „Evropskou platformu pro řešení sporů on-line“ (https://ec.europa.eu/consumers/odr).

 

VII.- Další ujednání smluvních stran

 

Uzavřenou smlouvu nelze s ohledem na charakter plnění, včetně krátkých časových předstihů objednávek, před započetím využití prostor zrušit nebo od ní odstoupit (viz § 1837, písm. j, Občanského zákoníku), s výjimkami popsanými výše v těchto VOP.

 

Provozovatel je plátcem DPH. Klient souhlasí s vystavením a zasláním elektronického daňového dokladu.

 

Provozovatel nenese odpovědnost za pozdní příchod klienta – vstup bude umožněn, ale doba povinnosti opustit prostor se nemění.

 

V rámci uzavření smlouvy nejsou účtovány žádné další poplatky kromě běžného připojení k internetu, které si klient hradí svému poskytovateli.

 

Wellness 963 s.r.o. si vyhrazuje právo kdykoli ukončit váš přístup ke službám dle vlastního uvážení, bez povinnosti uvést důvod nebo poskytnout předchozí upozornění.

 

Okamžité ukončení služeb může být provedeno v případě, že klient je pod vlivem alkoholu nebo drog, přinese do prostor zbraně nebo toxické látky, použije nevhodné či urážlivé výrazy vůči ostatním klientům nebo členům týmu, nebo se chová agresivně či násilně. V případě porušení podmínek může poskytovatel zrušit vaši objednávku bez povinnosti vrácení peněz za nevyužité vouchery nebo rezervace. Svoji objednávku můžete kdykoli zrušit, avšak bez nároku na vrácení finančních prostředků.

 

Berete na vědomí, že poskytovatel nenese odpovědnost za úschovu vašich osobních věcí během vaší přítomnosti v prostorách. Jakékoli riziko spojené se ztrátou osobních věcí nesete vy sami. Nedoporučuje se nosit do místnosti větší částky hotovosti nebo cenné předměty. Wellness 963 s.r.o. neodpovídá za žádné škody nebo ztráty. Nevyzvednuté předměty budou odebrány a zlikvidovány.

 

Omezení odpovědnosti

Doporučujeme vám konzultovat vstup do prostoru s lékařem a zvážit případná zdravotní rizika. Tímto prohlašujete, že jste zdravotně způsobilí a dobrovolně jste se rozhodli pro vstup do prostor s vířivkou a infrasaunou. Zodpovídáte za monitorování své fyzické kondice a zaručujete, že jste poskytli všechny relevantní zdravotní informace, jako jsou srdeční onemocnění, závratě, bolest na hrudi nebo problémy s rovnováhou.

 

Společnost Wellness 963 s.r.o. ani její zaměstnanci nenesou odpovědnost za žádné přímé či nepřímé škody nebo chyby v emailové komunikaci, cenících apod.

 

Provoz služeb může být z důvodů bezpečnosti, údržby, technických závad nebo jiných okolností dočasně nebo trvale přerušen, a to bez předchozího oznámení. V případě přerušení delšího než šest měsíců nemáte nárok na vrácení uhrazených částek.

 

Účastí v aktivitách společnosti Wellness 963 s.r.o. uznáváte, že relaxační prostory zahrnují určitá rizika. Některá rizika nelze eliminovat, i přes veškerou snahu o bezpečnost. Potenciální rizika zahrnují (I) menší zranění, jako jsou modřiny nebo výrony, (II) vážnější zranění, například zranění kloubů, zad, ztráta zraku nebo infarkt, a (III) vážná nebo smrtelná zranění, jako jsou zlomeniny, ochrnutí nebo smrt. Rozumíte těmto rizikům a zbavujete Wellness 963 s.r.o. odpovědnosti za případné újmy.

 

Pro dotazy ohledně těchto podmínek nás kontaktujte na wellness@polni963.cz.

 

VIII.- Ustanovení přechodná a závěrečná

 

V otázkách neupravených těmito VOP platí Občanský zákoník a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

Jakékoliv změny těchto VOP zveřejní Provozovatel na svých stránkách, přičemž změny se stanou účinnými okamžikem zveřejnění.

 

Sdělení Provozovateli je účinné pouze tehdy, pokud je doručeno v českém jazyce.

 

Pokud se některý článek těchto VOP stane neplatným nebo neúčinným, je oddělitelný od ostatních ustanovení, která zůstávají nadále platná a účinná.

 

Při uzavření Smlouvy o krátkodobém podnájmu není nutná registrace klienta ani zřízení uživatelského účtu, nicméně klient je povinen uvádět pravdivé a přesné údaje týkající se jeho osoby.

 

Případné dotazy ohledně těchto podmínek můžete zasílat na e-mail: wellness@polni963.cz

 

KONTAKTNÍ ÚDAJE POSKYTOVATELE

Wellness 963 s.r.o.,

IČO: 22136517, sídlem Polní 963, Orlová Lutyně, 735 14

Telefon: +420 737 817 822

e-mail: wellness@polni963.cz

Toto je verze VOP platná od data 01.11.2024.